آموزش نصب استوانه ترافیکی

آموزش نصب استوانه ترافیکی

فهرست مطالب

0
(0)

همه ما خواهان نبود ترافیک و افزایش نظم در تمامی خیابان ها هستیم تا بتوانیم هرچه سریعتر و بدون ترافیک به محل موردنظرمان برویم. یکی از مواردی که باعث کاهش حجم ترافیک و تصادفات می شود، نصب استاندارد استوانه ترافیکی است که در این مقاله قصد داریم بدانیم که استوانه پلاستیکی چیست، چه مزایایی دارد و چگونه آن را نصب کنیم. در ادامه همراه فروشگاه اینترنتی هایپرفایر باشید تا به آموزش نصب استوانه ترافیکی بپردازیم.

کاربر عزیز فروشگاه اینترنتی هایپرفایر؛ اگر سوالی در خصوص آموزش نصب استوانه ترافیکی دارید، می توانید در بخش نظرات سوال خودتان را مطرح کنید تا کارشناسان ما در سریعترین زمان ممکن پاسخگوی شما باشند.

سوالات متداول در زمینه نصب استوانه پلاستیکی پاسخ به این سوالات
استوانه ترافیکی چیست؟
  • نوعی از تجهیزات ترافیکی است که نقش کلیدی در مدیریت ترافیک و نظم ایفا می کند.
مزایای استفاده از استوانه ترافیکی
  • کاهش بسیاری از تصادفات
  • می توان از آن در پارکینگ ها، خیابان ها، کوچه ها و … استفاده نمود.
  • این محصول دارای انعطاف پذیری بالا، وزنی سبک و … می باشد.
آموزش نصب موقت استوانه ترافیکی
  • با استفاده از چسب می توانید پایه استوانه ترافیکی را به زمین بچسبانید.
آموزش نصب دائم استوانه ترافیکی
  • با استفاده از پیچ و رول پلاک می تواند استوانه پلاستیکی را به صورت دائمی نصب کنید.

خریدی بصرفه و فوری: خرید انواع استوانه ترافیکی

استوانه ترافیکی چیست؟

استوانه ترافیکی نوعی از تجهیزات ترافیکی است که در کنترل و مدیریت ترافیک و افزایش نظم نقش کلیدی را ایفا می کند. این نوع تجهیزات در شکل های مختلفی در بازار موجود هستند که می توانید هریک از آن ها را تهیه نمایید. لازم به ذکر است که برخی از این استوانه ای ها باریک هستند و برخی دیگر به صورت مخروطی می باشند که تمامی این تجهیزات دارای قابلیت جا به جایی می باشند.

تمامی استوانه های ترافیکی از جنس پلاستیک می باشند و وزن بسیار بسیار کمی دارند. همچنین این تجهیزات در ابعاد مختلفی طراحی می شوند که بسته به نیازتان می توانید یکی از آن ها را انتخاب و خریداری کنید. استوانه های پلاستیکی در ابعاد 45، 75 و 100 سانتی متری موجود می باشند که از فروشگاه هایپرفایر می توانید خریدتان را انجام دهید و محصول را در سریعترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

استوانه ترافیکی چیست؟

پیشنهاد خواندنی هایپر: هرآنچه در رابطه با کلاه ایمنی نقاب دار باید بدانیم

مزایای استفاده از استوانه ترافیکی

اسوانه های ترافیکی از مزایای زیادی برخوردار هستند و از همین رو از آن ها در بسیاری از مسیرها استفاده می شود. ای مزیای شامل کنترل ترافیک، مجزا کردن بخش مسیرها، نظم دادن به رانندگی و غیره می باشد که در ادامه به آن ها خواهیم رداخت.

  • کنترل ترافیک یکی از مهم ترین مزایایی است که استوانه ای های ترافیکی را نسبت به سایر تجهیزات ترافیکی مجزا کرده است. همچنین این محصول در کاهش بسیاری از تصادفات نیز نقش پررنگی داشته است.
  • استوانه ترافیکی در پارکینگ ها نیز بسیار کاربرد دارد به گونه ای که در تمامی پارکینگ ها شاهد استفاده از آن هستیم. این محصول در پارکینگ ها موجب راهنمایی رانندگان و مشخص نمودن محل پارک می باشد.
  • همچنین از استوانه ترافیکی در مکان هایی که جاده باریک و یا دوطرفه است نیز استفاده می شود تا بتوان مسیر را به رانندگان نشان داد و از بروز حوادث جلوگیر نمود. همچنین از این محصول در مسیرهای کنارگذر و زیرگذر نیز استفاده می شود.
  • استوانه ترافیکی دارای جنس پلاستیکی، انعطاف پذیری بالا، وزنی سبک و مقاوم در برابر انواع ضربات، شرایط جوی متنوع، پوسیدگی و  غیره می باشد که قیمت مناسب آن باعث شده تا طرفداران بسیاری داشته باشد.

آموزش نصب موقت استوانه ترافیکی

برای نصب موقت استوانه ترافیکی می توان از چسب استفاده نمود که یکی از روش های معقولی است که بسیاری از افراد آن را انجام می دهند. در این روش می توان به راحتی استوانه را از روی زمین جدا نمود و در مکانی دیگر نصب کرد. استفاده از چسب برای نصب استوانه ترافیکی یکی از بهترین راه ها برای نصب آن هاست، مخصوصا اگر می خواهید استوانه شما موقت نصب باشد و بعدا دوباره آن را جا به جا کند. برای انتخاب چسب پیشنهاد می کنیم از یک چسب خوب استفاده کنید که استوانه به راحتی جدا نشود.

اگر زمین خاکی است و یا هرنوع کثیفی برروی آن وجود دارد ابتدا آن را از بین ببرید و سپس اقدام به چسباندن استوانه ترافیکی خود کنید تا بهتر و بهینه تر به زمین بچسبد. توجه داشته باشید که استفاده از چسب یک راه موقت برای نصب این تجهیزات است و ممکن است پس از مدتی از روی زمین جدا شود و مجبور باشید دوباره چسب بزید و استوانه را نصب کنید.

آموزش نصب موقت استوانه ترافیکی

پیشنهاد خواندنی هایپر: معرفی انواع عینک ایمنی

آموزش نصب دائم استوانه ترافیکی

اگر قصد دارید استوانه پلاستیکی را به صورت دائمی برروی زمین نصب کنید تا به راحتی جدا نشود و سالیان سال برروی زمین بماند، باید از پیچ و رول پلاک استفاده کنید. همانطور که می دانید، این تجهیزات دارای جاهای مختلفی برای پیچ و رول پلاک می باشد تا بتوانید به صورت دائمی آن را برروی زمین نصب کنید. برای نصب استوانه به صورت دائمی باید ابتدا مکان های مشخص شده را با دریل سوراخ کنید و سپس پیچ و رول پلاک را داخل آن ها قرار دهید تا به خوبی استوانه نصب شود. در این روش مطمئن خواهید بود که به هیچ عنوان استوانه از جایش تکان نخواهد خورد.

در این روش مطمئن خواهید بود استوانه حتی با برخورد خودرو به آن تکان نخواهد خورد و تحت تاثیر هیچگونه عوامل خارجی قرار نمی گیرد تا مجبور به نصب دوباره آن شوید. در واقع می توانید از استوانه به عنوان ابزار ایمنی دائمی استفاده کنید و مسیر را بهتر به رانندگان نشان دهید.

خرید استوانه ترافیکی

استوانه ترافیکی یکی از ابزارهای ترافیکی است که در بسیاری از مکان ها همچون پارکینگ های مجتمع ها و مراکز خرید، کوچه ها و … شاهد آن هستیم و از این رو نوعی راهنما و نشان دهنده مسیر و همچنین هشداردهنده می باشند. همانطور که پیش تر نیز ذکر شد، این استوانه ها دارای ابعاد مختلفی می باشند که بسته به نیازتان می توانید یکی از آن ها را خریداری کنید. اگر قصد خرید استوانه پلاستیکی را دارید، فروشگاه ما یکی از بهترین و جدیدترین تجهیزات ترافیکی را برای رفاه حال شما مشتریان عزیز موجود دارد و می توانید به راحتی ثبت سفارش کنید و درب منزل محصولتان را تحویل بگیرید.

این مقاله چقدر برای شما مفید بود؟

برای ثبت کیلیک کنید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رای ها 0

شما نفر اول باشید برای ثبت رای

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا