بهترین برند تجهیزات اطفاء حریق

بهترین برند تجهیزات اطفاء حریق

فهرست مطالب

3.5
(2)

آتش‌ سوزی یکی از بلایای طبیعی خطرناکی است که ممکن است برای هرکسی اتفاق بی افتد و جان و مال افراد را به خطر بی اندازد. به همین دلیل، وجود تجهیزات مناسب برای اطفاء حریق در اماکن مختلف از جمله منازل، محل کار، مراکز تجاری و صنعتی از اهمیت بالایی برخوردار است و باید به آن توجه بسیار ویژه ای شود. یکی از مهم ترین تجهیزاتی که به آن ها بیش از پیش نیاز در تمامی مکان ها نیاز داریم، تجهیزات اطفاء حریق هستند. این تجهیزات می توانند به ما در خاموش کردن حریق کمک شایانی کنند. در ادامه مقاله بهترین برند تجهیزات اطفاء حریق همراه هایپرفایر باشید تا به بهترین برندهای تولیدکننده تجهیزات اطفای حریق باکیفیت بپردازیم.

کاربر عزیز هایپرفایر؛ اگر سوالی در خصوص بهترین برند تجهیزات اطفاء حریق دارید، می توانید در بخش نظرات سوال خودتان را مطرح کنید تا کارشناسان ما در سریعترین زمان ممکن پاسخگوی شما باشند.

خلاص ای از بهترین برند تجهیزات اطفاء حریق

سوالات در رابطه با بهترین برند تجهیزات اطفاء حریق پاسخ به این سوالات
سیستم اطفاء حریق چیست و چگونه کار می‌ کند؟
  • سیستم اطفای حریق مجموعه ای از قطعات و محصولات هستند که به پنل مرکزی متصل می شوند و با کمک سیستم اعلام حریق می توانند حریق را بدون دخالت انسان فورا خاموش نمایند.
انواع سیستم‌ اطفاء حریق
  • سیستم اطفاء حریق اتوماتیک مه آب
  • سیستم اطفاء حریق اتوماتیک ورتکس
  • سیستم اطفاء حریق اتوماتیک گازی هالون
  • سیستم اطفاء حریق اتوماتیک آبی اسپرینکلر
  • سیستم اطفاء حریق اتوماتیک پودری یا ذرات معلق آیروسل
  • سیستم اطفاء حریق اتوماتیک فوم
برترین برندهای تجهیزات اطفاء حریق
  • برند تجهیزات اطفاء حریق همیار انرژی
  • برند تجهیزات اطفاء حریق کارا سیلندر
  • برند تجهیزات اطفاء حریق بایا
  • برند تجهیزات اطفاء حریق سام فایر
  • برند تجهیزات اطفاء حریق توچال
  • برند تجهیزات اطفاء حریق دژ
  • برند تجهیزات اطفاء حریق روناک
  • برند تجهیزات اطفاء حریق سپهر

خریدی بصرفه و فوری: خرید انواع تجهیزات اطفاء حریق و آتش نشانی

سیستم اطفاء حریق چیست و چگونه کار می‌ کند؟

سیستم های اطفاء حریق مجموعه ای از اجزا هستند که بایکدیگر عملکرد خوبی در برابر آتش دارند و می توانند حریق را خاموش کنند. این سیستم ها از فناوری های بروزی استفاده می کنند و می توانند حریق را تشخیص و بدون دخالت انسان کار اطفاء حریق را انجام دهند. تمامی سیستم ها اطفای حریق اصولی به سیستم کنترل پنل مرکزی متصل هستند و با همکاری سیستم اعلام حریق بهترین عملکرد را از خود نشان می دهند. برای عملکرد هرچه بهتر سیستم اطفاء حریق باید این سیستم ها توسط متخصص و افراد مجرب نصب و راه اندازی شوند.

انواع سیستم‌ اطفاء حریق

سیستم های اطفای حریق دارای انواع مختلفی هستند که هریک از این سیستم ها و تجهیزات برای نوعی از محیط و حریق مناسب هستند و باید در زمان انتخاب به بسیاری از نکات توجه ویژه ای داشت. در ادامه به انواع سیستم های اطفای حریق پرداخته ایم که بسته به محیط و نوع حریقی که ممکن است شکل گیرد باید کارشناس نوع اطفای حریق خاصی را نصب می کند.

  • سیستم اطفاء حریق اتوماتیک مه آب
  • سیستم اطفاء حریق اتوماتیک ورتکس
  • سیستم اطفاء حریق اتوماتیک گازی هالون
  • سیستم اطفاء حریق اتوماتیک آبی اسپرینکلر
  • سیستم اطفاء حریق اتوماتیک پودری یا ذرات معلق آیروسل
  • سیستم اطفاء حریق اتوماتیک فوم

برند تجهیزات اطفاء حریق

پیشنهاد خواندنی هایپرفایر: پتو اطفاء حریق چیست؟

برترین برندهای تجهیزات اطفاء حریق

برندهای بسیاری در زمینه تجهیزات اطفاء حریق فعالیت می کنند که هریک محصولات بسیار باکیفیت را در باز قیمتی خودشان تولید می کنند تا بتوانند نیاز تمامی کاربران را رفع کنند. در ادامه قصد داریم تا به بهترین برند تجهیزات اطفاء حریق بپردازیم. این برندها توانسته اند در کنار قیمت مناسب، کیفیت بسیار مناسبی را نیز به کاربران و مشتریانشان ارائه دهند و بسیاری از خریداران این برندها از محصولات خریداری شده راضی بوده اند.

برند تجهیزات اطفاء حریق همیار انرژی

شرکت همیار انرژی که محصولات خود را با برند H.E روانه بازار می کند یکی از بهترین و باکیفیت ترین محصولات را در زمینه اطفاء رحیق طراحی و تولید می کند. اکثر محصولات همیار انرژی صادراتی بوده و از کیفیت بسیار بالایی نیز برخوردار می باشد. شرکت دانش بنیان همیار انرژی یک شرکت معتبر بوده که از کارگروه ارزیابی و تشخیص صلاحیت شرکت ها و موسسات دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اسلامی ایران گواهی دانش بنیان دارد. برند همیار انرژی محصولات مختلفی درزمینه اطفای حریق تولید می کند که می توان به کپسول های آتش نشانی بسیار باکیفیت، توپ های اطفای حریق، انواع آیروسل و اسپرینکلرهای مختلف و باکیفیت اشاره کرد.

برند تجهیزات اطفاء حریق کارا سیلندر

برند کارا سیلندر یکی از برندهای زیرمجموعه همیار انرژی می باشد که توانسته با تولیداتی باکیفیت و همچنین قیمت مناسب مشتریان بسیار خوبی را جذب کند. کپسول های آتش نشانی کارا دارای تاییدیه آتش نشانی هستند و همچنین استاندارد ملی ایران را نیز دارند. اگر قصد خرید کپسول های آتش نشانی کارا را دارید می توانید محصولات این برند را با قیمتی مناسب از فروشگاه هایپرفایر تهیه نمایید.

برترین برندهای تجهیزات اطفاء حریق

پیشنهاد خواندنی هایپرفایر: اسپرینکلر چیست؟

برند تجهیزات اطفاء حریق بایا

بایا یکی دیگر از برندهای پرطرفدار در بازار است که کپسول های آتش نشانی با کیفیت مناسب تولید می کند. این شرکت توانسته با تولید کپسول هایی با آخرین تکنولوژی و استانداردهای روز دنیا تولید کند و یکی از برندهای پیشرو در تولید این محصول کاربردی باشد. برند بایا کپسول های آتش نشانی در انواع مختلف تولید می کند و قیمت مناسب این کپسول ها باعث شده تا این برند طرفداران زیادی داشته باشد.

برند تجهیزات اطفاء حریق سام فایر

سام فایر یکی دیگر از برندهای مطرح و برتر بازار بوده که با سرلوحه قراردادن رضایت مشتری و کیفیت و ایمنی بالا و با بکارگیری آخرین تکنولوژی های روز دنیا در طراحی و ساخت انواع کپسول آتش نشانی، توانسته در این صنعت پیشرو باشد. سام فایر در سال 1389 به عنوان اولین تولیدکننده اسپرینکلر اطفای حریق شناخته میشد اما اکنون این برند در زمینه های دیگر نیز فعالیت دارد. امروزه نام سام فایر در کنار برندهای مطرحی همچون H.E می درخشد و تمامی خریداران این برند را به عنوان یک برند معتبر و پیشرو می شناسند و به آن ایمان دارند.

برند تجهیزات اطفاء حریق توچال

شرکت دادرس آتش توچال در سال 1371 به عنوان تولید کننده انواع کپسول های آتش نشانی کار خود را آغاز کرد و در همان سال های اول فعالیت موفق به اخذ پروانه استاندارد و رعایت قوانین و مقررات استاندارد ملی به شماره 869 گردید. توچال موفق به اخد گواهینامه های 9001 : 2008 و گواهینامه ISO/TS10004 گردیده که همین گواهینامه ها باعث شده تا این برند به یکی از برندهای معتبر دارای استاندارد بدل شود. همچنین برند توچال در سال 1387 و 1390 موفق به دریافت لوح و تندیس واحد تولیدی نمونه استاندارد و کیفیت در زمینه تولید کپسول های اطفاء حریق نیز گردید.

انواع سیستم‌ اطفاء حریق

پیشنهاد خواندنی هایپرفایر: توپ اطفای حریق چیست؟

برند تجهیزات اطفاء حریق دژ

دژ یکی دیگر از برترین برندهای تولید کننده انواع تجهیزات اطفاء حریق می باشد که توانست پس از سال ها واردات سیستم های اعلام و اطفاء حریق، درنهایت از سال 1397 محصولات خود را به بازار عرضه کند. در حال حاضر این برند پکیجی از خدماتی نظیر مشاوره، طراحی، تأمین تجهیزات، اجراء و سرویس و نگهداری سیستم های اعلام و اطفاء حریق در پروژه های نفت، گاز، پتروشيمی، معدنی، نیروگاهی، ساختمانی و ديگر صنايع ارائه می نماید.

برند تجهیزات اطفاء حریق روناک

برند روناک یکی دیگر از معروف ترین برندهای تولید کننده تجهیزات اطفاء حریق بوده که محصولات خود را در چندین برند روانه بازار می کند. این برند توانسته با تولیدات باکیفیت خود در بسیاری از موارد پیشتاز بازار باشد.

برند تجهیزات اطفاء حریق سپهر

شرکت ایمن سازان سپهر یکی دیگر از برندهای مطرح بوده که نماینده انحصاری بیوورسال آلمان نیز می باشد و محصولات بسیار کاربردی را نیز طراحی و تولید کرده که نیاز بسیاری از کاربران را هدف قرار داده است. می توانید محصولات این برند و سایر برندها را با قیمتی بسیار مناسب از فروشگاه اینترنتی هایپرفایر خریداری نمایید.

این مقاله چقدر برای شما مفید بود؟

برای ثبت کیلیک کنید

میانگین امتیاز 3.5 / 5. تعداد رای ها 2

شما نفر اول باشید برای ثبت رای

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا