بهترین وسایل کوهنوردی مبتدی

بهترین وسایل کوهنوردی مبتدی

فهرست مطالب

0
(0)

وقتی که تصمیم می گیرید که کوهنوردی را شروع کنید، قطعا به دنبال لیستی از وسایل هستید که بتوانید به آسانی آن را تهیه و کوهنوردی را هرچه سریعتر آغاز کنید. هایپرفایر در مقاله بهترین وسایل کوهنوردی مبتدی سعی داشته تا بهترین وسایل کوهنوردی برای تازه کاران را به شما کاربران عزیز معرفی کند. در ادامه همراه هایپرفایر باشید تا به این مقاله کاربردی بپردازیم.

کاربر عزیز هایپرفایر؛ اگر سوالی در خصوص هرآنچه درباره گاز گرفتگی باید بدانیم دارید، می توانید در بخش نظرات سوال خودتان را مطرح کنید تا کارشناسان ما در سریعترین زمان ممکن پاسخگوی شما باشند.

خلاصه ای از هرآنچه درباره گاز گرفتگی باید بدانیم

سوالات در رابطه با بهترین وسایل کوهنوردی مبتدی پاسخ به این سوالات
بهترین وسایل کوهنوردی مبتدی
  • هارنس
  • کلاه کوهنوردی
  • کفش کوهنوردی
  • طناب
  • عینک آفتابی
  • چراغ پیشانی
  • کارابین

خریدی بصرفه  و فوری: خرید تجهیزات کوهنوردی

بهترین وسایل کوهنوردی مبتدی

بدون شک افرادی که تازه شروع به کوهنوردی کرده اند نیاز به وسایلی دارند که بتوانند کوهنوردی را جدی تر دنبال کنند. در ادامه به لیستی از بهترین تجهیزات کوهنوردی برای مبتدیان می پردازیم که با تهیه این لیست می توان کمی جدی تر کوهنوردی را انجام داد.

هارنس

پوشیدن هارنس در زمان کوهنوردی و وصل کردن آن به طناب ایمنی برای صخره نوردی وکوهنوردی یکی مواردی است که برای کوهنوردی به آن نیاز دارید. استفاده از هارنس و طناب ایمنی، از جان شما در برابر خطرات احتمالی محافظت می کند و از فشار به بدن کوهنورد نیز جلوگیری می کند. چندین مدل مختلف هارنس وجود دارد که می توان به هارنس سینه، صندلی هارنس، هارنس تمام بدن اشاره کرد.

لازم به ذکر است که استفاده از هارنس تمام بدن بسیار بهتر بوده و استرس و اضطراب صعود را کم می کند.

بهترین وسایل کوهنوردی مبتدی

پیشناد خواندنی هایپرفایر: بهترین برندهای تجهیزات کوهنوردی

کلاه کوهنوردی

مهم ترین و مورد اهمیت ترین تجهیزات کوهنوردی، کلا ایمنی کوهنوردی است که از مهم ترین بخش بدن شما یعنی سر شما محافظت می کند. این کلاه می تواند از تمامی صدمات احتمالی کوهنوردی و صخره نوردی جلوگیری کرده و ایمنی لازم را به شما هدیه دهد.

لازم به ذکر است که استفاده از این کلاه آسان نبوده و سر را گرم می کند اما تحمل تمامی این سختی ها ارزشش را دارد.

کفش کوهنوردی

کفش کوهنوردی نیز همانند کلاه کوهنوردی یکی از مهم ترین مواردی است که باید به آن توجه ویژه ای کرد تا بتوان مسیر را با قدرت تر ادامه داد. استفاده از کفش ایمنی کوه نوردی استاندارد و مناسب، می تواند از پاهای شما محافظت کرده و از بروز آسیب به پاهای شما جلوگیری بعمل آورد و درنهایت باعث کوهنوردی باکیفیتی شود.

طناب

طناب یکی دیگر از تجهیزات کوه نوردی است که هر کوه نوردی آن را نیاز دارد و باید در زمان کوهنوردی با خود داشته باشد.

بهترین وسایل کوهنوردی مبتدی

پیشنهاد خواندنی هایپرفایر: انواع کفش ایمنی

عینک آفتابی

عینک آفتابی یکی دیگر از مهم ترین اقلامی است که برای کوهنوردی مورد استفاده قرار می گیرد و می تواند از چشمان شما در برابر اشعه UV و نور انعکاس شده از برف محافظت کند. همچنین عینک آفتابی از چشمان شما در برابر گرد و خاک، کثیفی، شن و … محافظت می کند.

چراغ پیشانی

چراغ های پیشانی برای افرادی که در شب کوهنوردی می کنند و یا علاقه به رفتن به داخل غارها و کمپینگ دارند مورد استفاده قرار می گیرد و بسیار کاربردی است.

کارابین

کارابین ها برای تمامی فعالیت های کوهنوردی مناسب هستند و اغلب بیضی شکل هستند. این حلقه های فلزی باعث حفظ جان کوهنورد می شود و یکی از اساسی ترین نیاز کاربران است. لازم به ذکر است که امروزه تعداد زیادی کارابین برای انواع نیازها تولید می شود و قطعا کوهنوردان بدون استفاده از آن به این سطح از مهارت در صعود نمی رسیدند.

این مقاله چقدر برای شما مفید بود؟

برای ثبت کیلیک کنید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رای ها 0

شما نفر اول باشید برای ثبت رای

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا