راهنمای خرید بهترین بخاری برقی

راهنمای خرید بهترین بخاری برقی

فهرست مطالب

0
(0)

با شروع فصل سرما، استفاده از بخاری های برقی به شدت افزایش پیدا می کند و می توان این وسایل گرمایشی را جزو پر استفاده ترین تجهیزات گرمایشی در فصول سرد سال دانست. از بخاری های برقی اغلب برای گرم کردن فضاهای کوچک استفاده می شود و شاید مناسب فضاهای بزرگ نباشد. خرید بهترین و مناسب ترین بخاری های برقی یکی از چالش هایی است که افراد زیادی با آن سروکار دارند و از این رو در مجله هایپرفایر تصمیم گرفتیم تا به راهنمای خرید بهترین بخاری برقی بپردازیم.

کاربر عزیز فروشگاه اینترنتی هایپرفایر؛ اگر سوالی در خصوص راهنمای خرید بهترین بخاری برقی دارید، می توانید در بخش نظرات سوال خودتان را مطرح کنید تا کارشناسان ما در سریعترین زمان ممکن پاسخگوی شما باشند.

سوالات متداول در زمینه خرید بهترین بخاری برقی پاسخ به این سوالات
نکات مهم قبل از خرید بخاری برقی
  • توان حرارتی
  • ابعاد و وزن بخاری برقی
  • ایمنی بخاری برقی
بهترین بخاری برقی های بازار
  • بخاری برقی جی پاس GWH28515
  • بخاری برقی هاردستون HEP2023
  • بخاری برقی فن دار هاوایی مدل 2236
  • بخاری پارس خزر مدل CH2000TL
  • بخاری برقی فن دار 4 شعله آراسته
  • بخاری رومیزی فن دار ارشیا مدل AR-ECO2210
  • بخاری برقی البرز مدل زنبوری V2000
  • بخاری برقی بدون فن پیراسته AVA

پیشنهاد ویژه هایپرفایر: خرید انواع بخاری برقی

نکات مهم قبل از خرید بخاری برقی

همواره نکات بسیاری وجود دارد که قبل از خرید یک بخاری برقی مناسب باید به آن ها توجه نمود. ابتدا باید بدانیم که بخاری برقی مناسب ما می باشد یا خیر و برای اینکه متوجه شویم که بخاری برقی مناسب ما هستش باید به ابعاد فضایی که قصد داریم گرم شود توجه کنیم. فضایی که قصد دارید برای آن بخاری برقی خریداری کنید نباید بزرگ باشد زیرا بخاری های برقی مناسب فضاهای کوچک طراحی شده اند و کارایی برای فضاهای بزرگ ندارند. لازم به ذکر است که اگر فضا نیز بزرگ است، بخاری برقی می تواند بخشی از این فضا را به خوبی گرم کند.

یکسری نکات مهم وجود دارند که قبل از خید بخاری برقی مناسب به آن ها توجه فرمایید که این نکات شامل موارد زیر هستند:

  • توان حرارتی: در بخاری یا هیترهای برقی شاهد توان 400 الی 3000 هستیم که بسته به نیازتان می توانید هریک از این بخای ها را انتخاب نمایید. هرچه توان بخاری برقی بیشتر باشد، قطعا فضای موجود زودتر گرم می شود.
  • ابعاد و وزن بخاری برقی: هیترها و یا بخاری های برقی در ابعاد و وزن های مختلف در بازار موجود هستند و هرچه ابعاد آن ها بزرگتر باشد، قطعا سریعتر و بهتر می توانند محیط را گرم کنند.
  • ایمنی بخاری برقی: بسیاری از بخاری های برقی جدید از استانداردهای خاصی بهره می برند تا مانع از بروز حادثه شوند. یکی از مهم ترین ویژگی که بخاری های برقی جدید دارند این است که دارای قطع کن اتوماتیک می باشند و با واژگون شدن دستگاه فورا بخاری خاموش می شود.

اگر به نکاتی که پیشتر به آن پرداخته ایم به خوبی توجه کنید، می توانید بهترین و مناسب ترین بخاری برقی را خریداری نمایید.

راهنمای خرید بهترین بخاری برقی

پیشنهاد خواندنی هایپر: هرآنچه درباره گاز گرفتگی باید بدانیم

بهترین بخاری برقی های بازار

در ادامه از مقاله راهنمای خرید بهترین بخاری برقی به معرفی بهترین و مناسب ترین بخاری های برقی بازار می پردازیم که برای بودجه های مختلف آماده کرده ایم. بهترین بخاری های برقی بازار از نظر متخصصین هایپرفایر به شرح زیر می باشند:

  • بخاری برقی جی پاس GWH28515
  • بخاری برقی هاردستون HEP2023
  • بخاری برقی فن دار هاوایی مدل 2236
  • بخاری پارس خزر مدل CH2000TL
  • بخاری برقی فن دار 4 شعله آراسته
  • بخاری رومیزی فن دار ارشیا مدل AR-ECO2210
  • بخاری برقی البرز مدل زنبوری V2000
  • بخاری برقی بدون فن پیراسته AVA

بخاری برقی جی پاس GWH28515

بخاری های برقی مدرن در سال های اخیر وارد بازار شده اند و جای بخاری های سنتی را گرفته اند. بخاری برقی جی پاس GWH28515 یکی از آن دسته بخاری های برقی مدرن است که دارای ویژگی های متفاوتی می باشد و به کاربر امکان تنظیم دما را می دهد. این محصول دارای دو توان 1000 و 2000 وات است که می تواند گرما را تا 5 متر پرتاب کند. ان محصول همچنین قابلیت کنترل از راه دور را دارد و دارای یک پنل LED می باشد که دما را نشان می دهد.

بخاری برقی هاردستون HEP2023

بخاری برقی هاردستون HEP2023 یکی دیگر از بخاری های برقی است که بازدهی و حرارت بالایی دارد و برای محیط های کوچک فوق العاده کاربردی می باشد. این محصول به ترموستات قابل تنظیم مجهز شده که توان مصرفی بین 1000 تا 2000 وات به صورت متغییر را داراست. هاردستون HEP2023 دارای بدنه ای عایق و مقاوم در برابر رطوبت می باشد که امکان چرخش به طرفین را نیز داراست. این بخاری دارای سیستم قطع خودکار و سیستم ضد انجماد است که صدای کمی تولید می کند.

بهترین بخاری برقی های بازار

پیشنهاد خواندنی هایپر: راهنمای خرید لباس کار زمستانی

بخاری برقی فن دار هاوایی مدل 2236

بخاری برقی فن دار هاوایی مدل 2236 یکی دیگر از دستگاه های گرمایشی است که قابل حمل و کارآمد است و  می توان از آن برای گرم کردن فضاهای کوچک استفاده کرد. این بخاری دارای فن داخلی بوده و از این رو حرارت به صورت منظم و یکنواخت به همه محیط پخش می کند و یکی از بهترین گزینه ها برای فصل سرد سال است. از این بخاری برقی می توان در منازل، دفاتر کار، اتاق خواب، و حتی فضاهای اداری کوچک استفاده کرد. این مدل دارای توان حرارتی 2800 واتی می باشد و مصرف انرژی کمی نیز دارد. همچنین ترموستات این محصول قابل تنظیم بوده و دمای محیط را به صورت یکنواخت تنظیم می کند.

بخاری پارس خزر مدل CH2000TL

بخاری پارس خزر مدل CH2000TL یکی از بخاری های بسیار مناسب از برند معروف پارس خزر است که دارای توان 2000 واتی و ویژگی های منحصربفردی است. این محصول فضاهای کوچک حدودا 20 متری را گرم می کند و با تابش گرما می تواند به خوبی و به صوت یکنواخت محیط را گرم نماید. بدنه این محصول از فلز مقاوم ساخته شده با رنگ الکترواستاتیکی که دارد در برابر گرما و ضربه مقاومت بالایی از خود نشان می دهد. بخاری پارس خزر مدل CH2000TL دارای ترموستات قابل تنظیم دما بوده و می توان با ستفاده از آن برروی دمای دلخواهتان تنظیم نمایید.

بخاری برقی فن دار 4 شعله آراسته

بخاری برقی فن دار 4 شعله آراسته دارای 4 المنت شیشه ای بوده که با استفاده از فن موجود می تواند هوا را به صورت همگن در محیط به چرخش دربیاورد. از این محصول می توانید در محیط های بسته نیز استفاده نمایید تا به دمای دلخواهتان برسید. همچنین با استفاده از این دستگاه دیگر نگران کاهش اکسیژن محیط نباشید. همچنی لازم به ذکر است که برند آراسته از صفحه استیل منعکس کننده نور و حرارت استفاده کرده تا گرما به خوبی منعکس شود. از مزایای این محصول می توان به سیستم عملکرد ایمن آن اشاره کرد اگر خدایی نکرده بخاری برقی وازگون شود تا فورا دسگاه خاموش می شد تا از برو حوادث تلخ جلوگیری بعمل آید.

بهترین بخاری برقی های بازار

پیشنهاد خواندنی هایپر: هرآنچه در رابطه با کاپشن کار باید بدانیم

بخاری رومیزی فن دار ارشیا مدل AR-ECO2210

بخاری رومیزی فن دار ارشیا مدل AR-ECO2210 مجهز به سیستم قطع کن خودکار بوده که اگر محصول وازگون شود فورا دستگاه خاموش شده و مانع از بروز هرگونه حادثه ای می شود. بدنه این محصول بسیار مقاوم بوده و در برابر افزایش دما و کاهش آن مقاوم می باشد. برروی بدنه این دستگاه پیچ تنظیم دما قرار داده شده که با استفاده از آن می توان دما را به خوبی تنظیم نمود.

بخاری برقی البرز مدل زنبوری V2000

بخاری برقی البرز مدل زنبوری V2000 یکی دیگر از بخاری های برقی با مصرف کم انرژی بوده که برای گرم کردن فضاهای کوچک از آن استفاده می شود. این بخاری دارای توان 2000 وات بوده که دو حالت گرمایشی نیز دارد و می توان به صورت زمینی و رو میزی از آن استفاده کرد. از ویژگی های این دستگاه می توان به دارا بودن دستگیره، کلید قطع و وصل کردن خودکار و گرمادهی تشعشعی اشاره کرد.

بخاری برقی بدون فن پیراسته AVA

بخاری برقی بدون فن پیراسته AVA یک دستگاه گرمایشی برقی است که برای فضاهای کوچک تا توسط کارآمد بوده و می توان از آن در منازل، دفاتر کار، و محیط‌ های اداری استفاده کرد. این بخاری با استفاده از المنت های برقی که دارد با پخش یکنواخت حرارت در محیط به خوبی محیط را گرم می کند. این بخاری فاقد فن بوده و عملکرد بدون صدا را ارائه می دهد و مناسب فضاهایی است که نیازمند گرمایشی بی صدا هستند. مصرف بهینه برق، قیمت مناسب و توان خروجی مناسب از ویژگی های این بخاری برقی است.

این مقاله چقدر برای شما مفید بود؟

برای ثبت کیلیک کنید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رای ها 0

شما نفر اول باشید برای ثبت رای

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا