راهنمای خرید لباس کار زمستانی

راهنمای خرید لباس کار زمستانی

فهرست مطالب

0
(0)

زمستان با سرمای طاقت فرسایش می تواند مانع از درست کار کردن افراد در حین کار شود و فعالیت را دشوار کند و از این رو انتخاب لباس کار مناسب در این فصل سرد یکی از مهم ترین موارد است و باید به آن توجه ویژه ای کنیم. راحتی در کنار ایمنی در زمان انجام کار یکی از مهم ترین مواردی است که بسیاری از افراد باید به آن توجه ویژه ای کنند. در ادامه همراه فروشگاه اینترنتی هاپرفایر باشید تا به راهنمای خرید لباس کار زمستانی بپردازیم.

کاربر عزیز فروشگاه اینترنتی هایپرفایر؛ اگر سوالی در خصوص راهنمای خرید لباس کار زمستانی دارید، می توانید در بخش نظرات سوال خودتان را مطرح کنید تا کارشناسان ما در سریعترین زمان ممکن پاسخگوی شما باشند.

سوالات متداول در زمینه خرید لباس کار زمستانی پاسخ به این سوالات
ویژگی های لباس کار زمستانی
  • ضد آب و باد بودن
  • عایق حرارت بودن
  • تنفس پذیری پارچه
  • تحرک پذیری بالا
انواع لباس کار زمستانی
  • کاپشن کارگری
  • کاپشن مهندسی
  • بادگیر مردانه
  • لباس کار گرم

پیشنهاد ویژه هایپرفایر: خرید انواع لباس کار ایمنی

ویژگی های لباس کار زمستانی

هرساله و با شروع فصل سرما وقت آن می رسد که دوباره به لباس های ایمنی و کار زمستانه مان بازگردیم و از این رو با ایمنی بیشتری بتوانیم کار کنیم. اما خرید لباس کار زمستانی شاید برای بسیاری از افراد کار سختی باشد و ندانند باید از چه لباس هایی استاده نمایند. در ادامه به ویژگی های لباس کار زمستانی می پردازیم:

ضد آب و باد بودن

ضد آب بودن لباس کار زمستانی یکی از مهم ترین معیاری است که در زمان خرید باید به آن توجه بسیار ویژه ای کنید. پارچه هایی نظیر نایلون و پلی اورتان می توانند به خوبی در برابر آب مقاومت نشان دهند و مانع از ورود آب به داخل لباس کار شوند. این لباس های کار در هوای بارونی سلامتیو آسایش کارگران را سلب نخواهند کرد و به جهت افزایش ایمنی کمک شایانی خواهند کرد.

راهنمای خرید لباس کار زمستانی

پیشنهاد خواندنی هایپر: ویژگی لباس کار حرفه ای

عایق حرارت بودن

یکی دیگر از موارد مهمی که باید به آن توجه ویژه ای کرد، عایق حرارت بودن لباس کار زمستانی می باشد. در این لباس ها از عایق هایی نظیر پشم شیشه، پلی استر و پر قو و پشم گوسفند استفاده می شود تا بتوان در برابر سرما، عایق بسیار خوبی ایجاد کرد. از پشم شیشه و سایر عایق ها در لباس های کار، شلوارهای کار، دستکش‌ ها و کلاه‌ ها و … استفاده می شود. جدای از پشم شیشه، از پلی استر نیز در لباس های کار زمستانی نیز استفاده می شود که خاصیت ضد آب بودن به کاپشن می دهند.

تنفس پذیری پارچه

قابلیت تنفس پذیری بالای پارچه یکی دیگر از مواردی است که باید حتما لباس ایمنی این ویژگی را داشته باشد. این قابلیت باعث می شود تا جریان هوا و رطوبت از لباس کار خارج شود و از تعریق بیش از حد و خنک شدن بدن جلوگیری کند. پارچه های باکیفیت بالا، قطعا دارای قابلیت تنفس پذیری مناسبی هستند و از این رو حفظ دمای بدن حفظ می شود و دمای بدن نیز زیاد بالا نمی رود.

تحرک پذیری بالا

تحرک پذیری بالا یکی دیگر از موارد مهم است که باید در زمان خرید لباس کار زمستانی به آن توجه شود. لباس های کار باتوجهبه سطح الیاف مناسب جهت گرم و راحت بودن، باید امکان تجرک پذیری بالا را نیز به کارگران بدهند تا بتوانند آزادانه فعالیت کنند. برای داشتن راحتی بیشتر و تحرک پذیری بالا، باید لباسی را خریداری کنید که دارای ارگونومی مناسبی باشد و همچنین به خوبی سیز شما باشد تا بتوانید آزادانه در آن به فعالیت خودتان ادامه دهید.

انواع لباس کار زمستانی

پیشنهاد خواندنی هایپر: ویژگی های لباس آتش نشانان

انواع لباس کار زمستانی

لباس های کاری زمستانی دارای انواع مختلفی هستند که هریک از آن ها دارای ویژگی های مخصوص به خود می باشند. در ادامه به انواع لباس های کار زمستانی می پردازیم که برای انواع مشاغل مختلف مورد استفاده قرار می گیرند:

  • کاپشن کارگری
  • کاپشن مهندسی
  • بادگیر مردانه
  • لباس کار گرم

کاپشن کارگری

کاپشن های کارگری نوعی کاپشن مخصوص و مناسب کار هستند که کارگران از آن ها جهت حفظ ایمنی بیشتر و در امان بودن از سرما در فصول سرد سال استفاده می کنند. این لباس های کاری زمستانی در مدل های مختلفی در بازار موجود هستند و بسته به نوع شغلی که در آن مشغول به کار هستید می توانید بهترین و مناسب ترین لباس را تهیه نمایید.

کاپشن مهندسی

کاپشن های مهندسی نیز نوعی دیگر از کاپشن های کار می باشد که اغلب مهندسین از آن ها در فصول سرد سال استفاده می کنند. این کاپشن ها دارای دو نوع استری لایکو و مخمل می باشند که می توانند از بدن فرد به شکل بسیار مناسبی محافظت کند.

لباس کار زمستانی

پیشنهاد خواندنی هایپر: از بین بردن بوی بد لباس کار

بادگیر مردانه

بادگیرهای بسیار زیادی در بازار موجود می باشند که هریک به خوبی می توانند از نفوذ باد به داخل آن جلوگیری نمایند. این بادگیرها اغلب در مناطق سرد و باد خیز مورد استفاده قرار گرفته می شود. پارچه بادگیرها از نوع شمعی و لاستیکی بوده و خاصیت ضد آبی بسیار خوبی دارند. دوخت این بادگیرها بسیار ریز است تا از نفوذ باد و باران به داخل بادگیر جلوگیری شود.

لباس کار گرم

لباس های کار گرم شامل زیرپوش و شلوارهای گرم می شوند که این لباس ها دارای پارچه ای از جنس دُرس و میلنگی هستند که با خاصیت پنبه بالا باعث حفظ گرما در بدن ی شوند و از این روبه خوبی می توانند بدن را گرم نگه دارند.

این مقاله چقدر برای شما مفید بود؟

برای ثبت کیلیک کنید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رای ها 0

شما نفر اول باشید برای ثبت رای

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا