معرفی چند نمونه کفش طبی مناسب کار

معرفی چند نمونه کفش طبی مناسب کار

فهرست مطالب

5
(1)

اگر در شرکت های مختلف مشغول به کار بوده باشید قطعا نام کفش ها کار طبی به گوشتان خورده است و یا از آن ها استفاده کرده اید. این کفش ها بسیار راحت هستند و پا درون آن ها خسته نمی شود و می توانید ساعت های طولانی از آن استفاده کنید بدون آنکه خسته شوید. قطعا با استفاده از این کفش ها حس رضایت خواهید داشت و از پاهای خود در برابر ضربات احتمالی در محیط کار نیز محافظت می کنید. در ادامه همراه ما باشید تا به معرفی چند نمونه کفش طبی مناسب کار بپردازیم.

کاربر عزیز فروشگاه اینترنتی هایپرفایر؛ اگر سوالی در خصوص معرفی چند نمونه کفش طبی مناسب کار دارید، می توانید در بخش نظرات سوال خودتان را مطرح کنید تا کارشناسان ما در سریعترین زمان ممکن پاسخگوی شما باشند.

سوالات متداول در زمینه کفش طبی مناسب کار پاسخ به این سوالات
چرا باید از کفش طبی در محیط کار استفاده کرد؟
  • ایمنی هرچه بالاتر
  • راحتی بیشتر پاها
معرفی برند های کفش طبی مناسب کار
  • برند Steelcap
  • برند Albatros
  • برند Koflach
  • برند Caterpillar
معرفی چند نمونه کفش طبی مناسب کار
  • کفش ایمنی شهپر
  • کفش ایمنی پیما مدل دنا
  • کفش ایمنی کاویان اکولوژی
  • کفش ایمنی ولتکس

خرید بصرفه کفش: خرید انواع کفش با قیمتی مناسب

چرا باید از کفش طبی در محیط کار استفاده کرد؟

همانطور که پیش تر نیز به دلیل پوشیدن کفش طبی در محیط کار اشاره کوچکی کردیم؛ این کفش ها باعث راحتی هرچه بهتر پاها در ساعت های طولانی می شود. ای کفش ها دارای طراحی ارگونومی می باشند و پیشنهاد می شود حتما در ساعات اداری از کفش های طبی استفاده کنید تا پاهای شما در برابر ضربات و خطرات نیز در امان باشد. بدلیل احتمال سقوط هر نوع وسیله ای برروی پاهای شما و به صورت کلی وجود خطرات مختلف در محیط کار، پیشنهاد ما استفاده از کفش های طبی مناسب کار است.

توجه داشته باشید که با پوشین این کفش ها از پاهای خود در برابر سقوط اشیاء نوک تیز، حرارت، شوک یا جریان‌های مختلف الکتریکی، مواد شیمیایی و اسیدی و غیره محافظت می کنید. لازم به ذکر است که در بسیاری از شرکت ها و محیط های کار استفاده و پوشیدن کفش های ایمنی واجب است و باید حتما به قوانین شرکت برای ایمنی هرچه بیشتر خودتان احترام بگذارید.

معرفی چند نمونه کفش طبی مناسب کار

پیشنهاد خواندنی هایپر: هرآنچه درباره لباس ضد حریق باید بدانیم

معرفی برند های کفش طبی مناسب کار

برندهای متععدی وجود دارند که کفش های طبی مناسب کار تولید می کنند تا در ساعات کار بتوانیم راحت تر کار کنیم و به پاهای ما که جزوی از مهم ترین بخش های بدنمان است فشار وارد نشود. در ادامه به برخی از برندهای کفش کار طبی می پردازیم:

  • برند Steelcap: یکی از تولیدکنندگان کفش طبی است که برندی استرالیایی می باشد. این برند کفش های ایمنی‌ طبی از مواد مقاوم در برابر سایش و ضربه طراحی و تولد می کند.
  • برند Albatros: یکی دیگر از برندهای مطرح در زمینه تولید فش طبی بوده که کفش‌ های ایمنی طبی این برند از مواد سبک و انعطاف پذیر ساخته می شود و برای محیط های کاری با ریسک کم و متوسط مناسب است.
  • برند Koflach: یک برند اتریشی است که در زمینه تولید کفش ایمنی فعالیت می کند و کفش های طبی مقاوم در برابر سایش و ضربه تولید می کند.
  • برند Caterpillar: این برند یک برند آمریکایی است که در زمینه تولید تجهیزات صنعتی و ایمنی فعالیت می کند. کفش‌ های ایمنی و طبی این برند از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند.

معرفی چند نمونه کفش طبی مناسب کار

کفش های ایمنی بسیاری وجود دارند که می توان آن ها را خریداری و استفاده نمود. این کفش ها از قیمت های ارزان قیمت در دسترس هستند تا گران قیمت و بسته به سلیقه تان می توانید هریک از آن ها انتخاب کنید. در ادامه به برخی از کفش های طبی ایمنی پیشنهاد هایپرفایر می پردازیم.

معرفی چند نمونه کفش طبی مناسب کار

پیشنهاد خواندنی هایپر: از بین بردن بوی بد لباس کار

کفش ایمنی شهپر

یکی از بهترین کفش های ایمنی که تولید جوانان عزیز کشورمان نز می باشد، کفش های ایمنی شپهر است که این مدل دارای وزنی معادل 1 کیلوگرم بوده و از چرم طبیعی گاوی ساخته شده است. این کفش از پاهای شما در برابر سقوط اجسام محافظت می کند. زیره این کفش از جنس پییو بوده و به راحتی می توانید ساعات طلانی از آن استفاده کنید.

کفش ایمنی پیما مدل دنا

کفش های ایمنی پیما یکی دیگر از برندهای مطرح ایران است که حدود 1 کیلوگرم وزن دارد و ایمنی بسیار خوبی به پاهای شما می دهد. لازم به ذکر است که کفش های پیما مدل دنا دارای سرپنجه هایی فلزی بوده و از چرم گاو ساخته شده است که راحتی بسیاری را به شما هدیه می دهد.

کفش ایمنی کاویان اکولوژی

کفش های ایمنی کاویان اکولوژی یکی از کفش های سبک در بازار می باشد که وزنی معاد 885 گرم دارد و از چرم مصنوعی ساخته شده است و حس راحت و خوبی را به شما هدیه می دهد.

کفش ایمنی ولتکس

کفش های ایمنی ولتکس از رویه ای با جنس نبوک تشکیل شده و زیره آن نیز از جنس پییو بوده که این کف وزنی معادل 1300 گم است. این کفش از پاهای شما در برابر سقوط اشیاء نوک تیز و برنده محافظت می کند.

این مقاله چقدر برای شما مفید بود؟

برای ثبت کیلیک کنید

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد رای ها 1

شما نفر اول باشید برای ثبت رای

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا