کپسول آتش نشانی FE36 چیست؟

کپسول آتش نشانی FE36 چیست؟

فهرست مطالب

شاید برای شماهم سوال باشد که کپسول آتش نشانی FE36 چیست؟ و چه کاربردی دارد. FE36 یک ماده خاموش کننده بسیار عالی است که جایگزین هالون 1211 بوده و برای سلامتی و محط زیست نیز ضرری ندارد. کپسول های آتش نشانی FE36 بسیار شبیه به هالون ها می باشد اما برای انسان خطری ندارند و از این رو می توان با خیلی راحت از آن استفاده کرد و مشکلات هالون 1211 را در خود ندارد از آن می توان برای کلاس های حریق A و B و C استفاده کرد. در ادامه همراه هایپرفایر باشید تا به این کپسول آتش نشانی پرکاربرد بپردازیم.

کپسول آتش نشانی FE36 چیست؟

همانطور که پیش تر نیز ذکر شد کپسول های آتش نشانی FE36 جایگزین هالون های 1211 هستند و از این رو برای کلاس های حریق A و B و C مناسب بوده و می توانند به سرعت حریق را اطفاء کنند. این نوع از کپسول در مواقعی مورد استفاده قرار می گیرد که تمامی کپسول های پودری و CO2 کاری از دستشان برنمیاید. در این زمان کپسول FE36 به میدان می آید و به احتی حریق را اطفاء می کند. مواد داخل این کپسول در فشار 15 نگهداری می شود تا در زمان آتش سوزی بتوان خیلی سریع از آن استفاده کرد و حریق را اطفا نمود.

کپسول آتش نشانی FE36 چیست؟

جهت خرید کپسول آتش نشانی FE36 کلیک کنید.

نحوه عملکرد کپسول آتش نشانی FE36

حال که به سوال کپسول آتش نشانی FE36 چیست؟ پاسخ دادیم نوبت به نحوه عملکرد کپسول آتش نشانی FE36 می رسد؛ این نوع کپسول را تنها برای کلاسهای حریق A و B و C استفاده می کنیم و مواد FE36 موجود در کپسول که در فشار 15 نگهداری می شود به سمت آتش پاشیده می شود و حریق را اطفا می کند. این ماده با برقراری تعادل شیمیایی و جذب گرمای آتش به خوبی می تواند حریق را خاموش کند و به نوعی استاد خاموش کردن آتش های سرسخت است. یکی از مهم ترین مزایای این کپسول این است که در دمای 39 درجه سانتی گراد به گاز تبدل می شود و پس از خاموش کردن آتش هیچ پسماندی از خود برجای نمی گذارد.

مزایای کپسول آتش نشانی FE36

کپسل آتش نشانی FE36 دارای مزایای بسیاری است که این مزایا آن را به یکی از بهترین کپسول های آتش نشانی موجود در بازار کرده اند. این کپسول فاقد بو بده و هیچگونه اثر سمی ندارد و می توان از آن به راحتی استفاده کرد. FE36 یکی از بهترین کپسول های آتش نشانی برای خاموش کردن آتش تجهیزات الکترونیکی است که هم غیر رسانا بوده و هم هیچ اسیبی به این تجهیزات وارد نمی کند. همچنین این کپسول به محیط زیست هیچگونه آسیبی وارد نمی کند و تهدیدی نیز برای انسان ها نداد و زمانی که از آن استفاده می کنید می توانید به راحتی حرکت کنید و مشکلی در حرکت و تصمیم گیری شما ایجاد نمی کند.

کاربرد‌‌‌‌ کپسول آتش نشانی FE36

میرسیم به کاربرد کپسول های FE36 که هرچی از کاربردهای این کپسول بگوییم کم است. این کپسول بیشتر برای مراکز نگهداری از سرور، کامپیوترها، رک های سروری و تجهیزات آزمایشگاهی، تجهیزات دریایی، بیمارستان ها، بانک ها، موزه ها و غیره بسیار کاربردی است. این نوع از کپسول هیچگونه پسماندی ندارد و بهتین گزینه برای تجهیزات الکترونیکی است.

خرید کپسول آتش نشانی FE36

اگر قصد خرید کپسول آتش نشانی FE36 را دارید، می توانید سفارشتان را در فروشگاه اینترنتی هایپرفایر ثبت کنید و در سریعترین زمان ممکن محصول خریداری شده خودتان را درب منزل تحویل بگیرید. همچنن هایپرفایر همواره تلاش داشته تا بهترین قیمت ها را برای مشتریان عزیز خود در نظر بگیرد و با تخفیفات فصلی و ماهانه همواره سعی کرده تا ایمنی را با قیمتی بسیار مناسب به شما هدیه دهد. در ادامه پیشنهاد می شود تا مقاله کپسول آتش نشانی FM200 چیست؟ را نیز از دست ندهید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا