کپسول آتش نشانی بیوورسال

کپسول آتش نشانی بیوورسال

فهرست مطالب

کپسول آتش نشانی بیوورسال گروهی از کپسول هاب آتش نشانی هستند که با آخرین متدهای روز دنیا و تکنولوژی های نوین طراحی و ساخته شده اند. این نوع از خاموش کننده ها دارای قابلیت های بسیار مناسبی هستند که می توانند حریق را خیلی سریع اطفا کرده و اثری از آتش برجا نمی گذارند. در ادامه همراه فروشگاه هایپرفایر باشید تا به این مقاله فوق کاربردی در مورد کپسول های بیوورسال بپردازیم.

کاربر عزیز هایپرفایر؛ اگر سوالی در خصوص کپسول آتش نشانی بیوورسال دارید، می توانید در بخش نظرات سوال خودتان را مطرح کنید تا کارشناسان ما در سریعترین زمان ممکن پاسخگوی شما باشند.

خلاصه ای از کپسول آتش نشانی بیوورسال

سوالات در رابطه با کپسول آتش نشانی بیوورسال پاسخ به این سوالات
کپسول آتش نشانی بیوورسال چیست؟
  • کپسول بیوورسال نوعی کپسول آتش نشانی است که بسیار شبیه به کپسول های آب و فوم بوده و می تواند برای انواع حریق بجز حریق های الکتریسیته ای استفاده کرد.
مزایای کپسول آتش‌ نشانی بیوورسال
  • سرعت بالا در اطفاء حریق
  • جلوگیری از آسیب رسیدن به محیط زیست
  • بی‌ ضرر بودن و عدم خورندگی محتویات کپسول
  • قیمت مناسب
انواع کپسول آتش‌ نشانی بیوورسال
  • کپسول بیوورسال PII 6L
  • کپسول بیوورسال PII 2L
  • کپسول بیوورسال PII 9L
کاربرد کپسول آتش نشانی بیوورسال
  • قابلیت استفاده در تمامی مناطق
  • قابلیت اطفای حریق تمامی حریق ها بجز حریق های الکتریسیته

خریدی ارزان و بصرفه: خرید کپسول های آتش نشانی بیوورسال

کپسول آتش نشانی بیوورسال چیست؟

کپسول آتش نشانی بیوورسال با نام انگلیسی (bioversal) تولید می شود که برای اطفاء‌ تمامی گروه های حریق کاربرد دارند و می توانید به سادگی از آن استفاده کنید. لازم به ذکر است که از این نوع کپسول تنها برای اطفاء حریق های الکتریسیته نباید استفاده شود و می توان از آن برای دیگر حریق ها استفاده کرد.

کپسول های بیوورسال بسیار شبیه به کپسول های آب و فوم هستد با این تفاوت که بسیار باکیفیت تر و قوی تر بوده و می توانند حریق را بسیار سریعتر اطفا کنند. بیوورسال با هیدروکربن های موجود کار خاموش کردن حریق را انجام می دهند و همین مزیت باعث شده تا از دوباره شکل گرفتن حریق جلوگیری بعمل آورند. همچنین لازم به ذکر است که کپسول های آتش نشانی بیوورسال از خوردگی و صدمه زدن به دیگر تجهیزات جلوگیری بعمل می آورد و برای محیط زیست نیز مضر نمی باشد و می توانید با خیالی راحت از آن استفاده کنید.

کپسول آتش نشانی بیوورسال

 

پیشنهاد خواندنی هایپرفایر: کپسول آتش نشانی FE36 چیست؟

مزایای کپسول آتش‌ نشانی بیوورسال

کپسول های آتش نشانی بیوورسال همانطور که ذکر شد دارای کاربردها و مزایای زیادی است. یکی از بهترین مزایای کپسول های آتش نشانی بیوورسال همانطور که ذکر شد این است که با استفاده از هیدروکربن های موجود می تواند بسیار سریع حریق را اطفا کرده و از اشتعال دوباره حریق جلوگیری بعمل آورد. از دیگر مزایای کپسول آتش نشانی بیوورسال می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سرعت بالا در اطفاء حریق
  • جلوگیری از آسیب رسیدن به محیط زیست
  • بی‌ ضرر بودن و عدم خورندگی محتویات کپسول
  • قیمت مناسب

انواع کپسول آتش‌ نشانی بیوورسال

کپسول های آتش نشانی بیوورسال دارای انواع مختلفی هستند که هریک از آن ها دارای محتویات خاصی می باشند. هریک از این کپسول دارای ویژگی های مخصوص به خودشان هستند که می توان به موارد زیر اشاره کرد.

کپسول بیوورسال PII 6L

کپسول بیوورسال PII 6L برای حریق های ناشی از روغن و چربی بسیار کاربردی هستند که در انواع رستوران ها، آشپزخانه ها، نانوایی ها و تمامی مکان هایی که با روغن سروکار دارند شاهد آن ها هستیم. این نوع از کپسول در حجم های ۶ لیتری تولید می شود.

کپسول بیوورسال PII 2L

این نوع از کپسول آتش نشانی بیوورسال دارای حجم کمتر ۲ لیتری است و تمامی مشخصات آن همانند کپسول پیشین می باشد.

کپسول بیوورسال PII 9L

کپسول بیوورسال PII 9L برای اطفا حریق انواع چوب و کاغذ و پارچه کاربرد دارند و نمی توان از این کپسول برای حریق های برقی استفاده کرد. حجم این نوع کپسول ۹ لیتر است که می توان آن را در ساختمان ها، کارگاه ها، کامیون ها و تمامی مراکزی که با چوب و کاغذ سروکار دارند استفاده کرد.

کاربرد کپسول آتش نشانی بیوورسال

پیشنهاد خواندنی هایپرفایر: کپسول آتش نشانی FM200 چیست؟

کاربرد کپسول آتش نشانی بیوورسال

کپسول آتش نشانی بیوورسال دارای کاربردهای مختلفی است که می تواند در خاموش کردن انواع حریق کار ما را بسیار ساده کند. وجود کپسول های آتش نشانی در هر مکانی از جمله منازل، شرکت ها، ساختمان ها، مراکز اداری و تجاری و کامیون ها و … بسیار حاپز اهمیت بوده و اگر کپسول آتش نشانی در مکانی وجود نداشته باشد قطعا شاهد آتش سوزی گسترده ای در آن مکان هستیم. مواد داخل کپسول های آتش نشانی بیوورسال با کپسول های آتش نشانی عادی متفاوت بوده و سازوکار مخصوص به خودشان را دارند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا